همه امتیاز ساخت تبلیغ برای برندهای هیجان انگیزی مثل ردبول، اولد اسپایس و نایک نصیبشان نمی شود. حقیقت این است که بیشتر آدم ها در حیطه ی تبلیغات با مشتریانی مواجه می شوند که می خواهند به بازنشستگان صابون بفروشند. اینجا چطور تکنیک های قصه گویی به کار می آید؟ در این یادداشت، شما خواهید فهمید که چطور تکنیک های قصه گویی می تواند برای هر برندی کارآمد باشد
پو يا انرژي پارسنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 1
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی